SAMSUN SON DAKİKA HABER | Samsun'da CHP'li Atakum Belediyesi'nde yaşanan maaş krizi iş bırakmaya kadar gitti. Belediye en son Aralık ayında maaş alan işçiler, bu sabah iş bıraktı.
Fen İşleri, Park Bahçe ve Taş Parke Tesisleri'nde çalışan işçiler, 2 aydır alamadıkları maaş nedeniyle iş bırakma eylemi gerçekleştirdi.
Atakum Belediye Başkan Yardımcısı Suat Yıldız ve Özel Kalem Müdür Gökhan Çakır, tesislere giderek işçilerle görüştü. Cuma gününe kadar yarım maaş ödeyeceklerini belirtti.
Diğer yandan belediye işçilerinin bağlı olduğu DİSK Genel-İş merkezinin randevu taleplerine geri dönüş yapmayan Atakum Belediye Başkanı Serhat Türkel ile görüşmek üzere Ankara'dan bir heyetin geleceği öğrenildi.
Ayrıntılar Gelecek...............
Haber Merkezi