Atakum’un kurucu Belediye Başkanı
Metin Burma’nın kendi de çalışarak
Kurduğu Halk İskelesi geçenlerde
Tehlike oluşturuyor gerekçesiyle
Tamir edilebilecekken yıkıldı.
Bu iskele sahile değer katmıştı.
Bir hatıra mekanıydı, yazık oldu.
***
İskelenin söküldüğü günlerde
Büyükşehir Belediye Başkanı
Halit Doğan ile makamında görüşerek
Atakumlular adına kendisinden
Yeni bir iskele yapılmasını talep ettim.
Bu işin formalitesi çok diyerek
Yeni iskele talebimize sıcak bakmadı.
Şunun da bilinmesini istedi;
“İskeleyi Atakum Belediyesi
Yeterli araç gereç olmadığı için yıkamadı
Yıkılmasını bizden onlar talep ettiler"
***
Belediyelerin ve başkanların görevi
Sosyal ihtiyaçlar ortada iken, yıkarken
Amaç daha iyisini yapmak olmalıydı
Atakum sahilinde iskele bir ihtiyaçtır.
Büyükşehir Belediyesi bunu yapmalıydı…
Bu köse yazımı bitirmeden,
Çok önemli bir uyarıda bulunuyorum.
Denizde iskelenin kalıntıları duruyor
Demirler tamamen temizlenmemiş
Yazın yüzlerce insan denize giriyor.
Çok tehlikeli bir durum var.
Ben yetkili ve ilgilileri uyarıyorum