Bayram Yemeğinden Zehirlenen 75 Kişi Hastanelik Oldu
Paylaş

Bayram Yemeğinden Zehirlenen 75 Kişi Hastanelik Oldu

Ekleme: 18.06.2024 05:15 Güncelleme: 31.05.2026 03:17

Ordu Gürgentepe'de Kurban Bayramı yemeği sonrası zehirlenme vakası: 75 kişi hastaneye başvurdu, tedavi sonrası taburcu edildiler.

Ordu'nun Gürgentepe ilçesine bağlı Ağızlar Mahallesi'nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen davet yemeğine katılan vatandaşların bir kısmı, yemeğin ardından rahatsızlandı.

75 Kişi Hastaneye Başvurdu

Mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma gibi şikayetlerle toplam 75 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Gürgentepe Devlet Hastanesi'ne başvurdu. Hastaneye başvuranlar, yapılan kontroller ve tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Genel Durum İyi

Zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuran şahısların genel durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.