Canik’te Mezuniyet Sevinci
Paylaş

Canik’te Mezuniyet Sevinci

Ekleme: 11.06.2024 14:24 Güncelleme: 03.06.2026 16:27

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, minik öğrencilerin karne sevincine ortak oldu. Canik Belediyesi Hanım Konakları’nda yer alan Sıbyan Sınıfları ve Canik Belediyesi Zambak Sıbyan Okulu öğrencileri, mezuniyet törenleri ile eğitim yıllarını tamam...

Başkan İbrahim Sandıkçı, temel eğitimlerini tamamlayarak ilkokula geçen öğrencilerin ve bir üst sınıfa geçen öğrencilerin mezuniyet törenine katılarak, miniklerin karnelerini bizzat teslim etti. Renkli görüntülere sahne olan törende, öğrencilerin ve velilerin mutluluğu dikkat çekti.

Başkan Sandıkçı, tören sırasında yaptığı konuşmada, “Öğrencilerimiz, yoğun geçen bir eğitim öğretim yılının ardından karnelerine kavuştular. Bizler de öğrencilerimizi bu mutlu günlerinde yalnız bırakmadık. Tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor, öğretmenlerimizi özverili çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum” dedi.

Minik öğrenciler ve velileri, Başkan Sandıkçı’nın bu özel günlerinde yanlarında olmasından duydukları memnuniyeti dile getirirken, törenler bol bol fotoğraf çekimi ve sevinç gösterileri ile son buldu.

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.