Konyaspor'da Ali Çamdalı'dan Samsunspor maçı sonrası açıklama
Paylaş

Konyaspor'da Ali Çamdalı'dan Samsunspor maçı sonrası açıklama

Ekleme: 12.05.2024 22:18 Güncelleme: 31.05.2026 07:47
Konyaspor Teknik Direktörü Ali Çamdalı, evinde Samsunspor'u 3-0 mağlup ettikleri maçın ardından, "Bu sezonun en iyi 45 dakikasını oynadık. 3 puanı, 3 golle almak, bir de gol yemeden bitirmek benim için çok daha değerli" dedi.

Trendyol Süper Lig'in 36. haftasında Konyaspor, sahasında Samsunspor'u 3-0 mağlup etti.

Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan Ali Çamdalı, "Belki de bu sezonun en iyi 45 dakikasını oynadık. 3 puanı, 3 golle almak, bir de gol yemeden bitirmek benim için çok daha değerli. 2 maçta yenilmeyen ve atılan 3 tane gol, iki haftada aldığımız 4 puan bize bir ivme yakalattı. En hızlı şekilde 40 puanı görmek istiyorduk. Bunu başarmak, bugün bize nasip oldu. Futbolcu kardeşlerime ne kadar teşekkür etsem az. Taraftara ne desem bilmiyorum. Taraftar Fenerbahçe'de bıraktığı yerden devam etti. Allah razı olsun onlardan, herkesten. Maç sonrası sonuçları gördüğüm kadarıyla, alt tarafı yangın yerine dönmüş. Bizim 40 puanı yakalamamız, bizim için tabii ki bir rahat bir pozisyon. Önümüzde zorlu bir Kayserispor maçı var. İşimizin bittiğini düşünmüyorum. Yakalamış olduğumuz ivmeyi devam ettirmek istiyoruz. Bir birliktelik yakaladık. Sadece takım olarak değil, taraftar olarak, kenetlendik. Umarım oradan da istediğimizi alıp Konya'ya mutlu bir şekilde döneriz" şeklinde konuştu.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.