Kütahya’da bir okul etkinliğinde ikram edilen yemeğin ardından rahatsızlananların sayısı 114’e yükseldi. Zehirlenme şüphesiyle sağlık kuruluşlarına başvuranların 96’sının öğrenci, 18’inin ise yetişkin olduğu öğrenildi.
Tedavi altına alınanlardan 113’ü taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi ve gözlem sürecinin devam ettiği bildirildi.
TAVUKLU PİLAV İKRAM EDİLDİ
Olay, Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda meydana geldi.
Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi.
RAHATSIZLANANLAR HASTANEYE BAŞVURDU
İkramın ardından çok sayıda kişi rahatsızlandı.
Bazı kişiler kendi imkanlarıyla, bazıları ise ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ve farklı sağlık kuruluşlarına başvurdu.
BAŞVURU SAYISI 114’E YÜKSELDİ
Yapılan kontrollerin ardından zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 114’e ulaştığı belirtildi.
Başvuranların 96’sının öğrenci, 18’inin yetişkin olduğu açıklandı.
1 KİŞİNİN TEDAVİSİ SÜRÜYOR
Hastaneye başvuranlardan 113’ü taburcu edildi.
1 kişinin ise hastanede müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.
İhlas Haber Ajansı

