Orta Şeritten Giden Sürücülere Ceza mı Geliyor?
Paylaş

Orta Şeritten Giden Sürücülere Ceza mı Geliyor?

Ekleme: 14.04.2025 22:40 Güncelleme: 31.05.2026 03:13

“Orta şerit kullananlara ceza geliyor” iddiaları Dezenformasyonla Mücadele Merkezi tarafından yalanlandı. Açıklamada, bu yönde resmi bir çalışmanın bulunmadığı bildirildi.

Bazı basın yayın organlarında yer alan "orta şeridi kullananlara ceza verilecek" iddiası, Dezenformasyonla Mücadele Merkezi tarafından yalanlandı. Açıklamada, bu konuda resmi bir çalışma olmadığı vurgulandı.

DEZENFORMASYONLA MÜCADELE MERKEZİ’NDEN AÇIKLAMA

“Sağ şerit boşken orta şeridi kullananlara ceza kesilecek” şeklinde gündeme gelen haberlerle ilgili açıklama yapan Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, iddiaların asılsız olduğunu belirtti.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından orta şeridi kullanan sürücülere ceza uygulanmasına yönelik herhangi bir resmi çalışma bulunmamaktadır.”

KAMUOYUNA “İTİBAR ETMEYİN” UYARISI

Açıklamada, bu tarz haberlerin kamuoyunu yanıltıcı nitelikte olduğu ifade edilerek vatandaşların sadece resmi kurumlardan yapılan bilgilendirmelere itibar etmesi istendi.
“Asılsız iddialara itibar etmeyiniz” uyarısı da metinde yer aldı.

 

Haberler.com

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.