Samsun Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla şehrin farklı noktalarında vatandaşlara aşure ikramında bulunarak birlik, beraberlik ve bereketin simgesi olan Aşure Günü coşkusunu halkla paylaştı.
Belediye ekipleri, hemşehrileriyle bir araya gelmek ve Muharrem ayının bereketini yaymak adına Samsun’un en yoğun ve merkezi noktalarında ikram alanları kurdu. Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği aşure dağıtımları İstiklal Meydanı, İlçe Transfer Merkezi, Atakum Şehir Kütüphanesi yanı, Nefes Yaşlı Bakım ve Koordinasyon Merkezi önünde gerçekleşti.
BOLLUK VE BEREKET

Sosyal belediyecilik anlayışıyla dayanışma ruhunu canlı tutmayı hedefleyen Büyükşehir Belediyesi'nden, yapılan açıklamada Muharrem ayının önemine dikkat çekerek şu ifadelere yer verildi: "Aşurenin bolluk ve bereketine hep birlikte ortak oluyoruz. Belirlenen merkezi noktalarda hemşehrilerimizle bir araya gelip aşure ikramında bulunduk. Paylaştıkça çoğalan bu güzel gelenek vesilesiyle, Muharrem ayının milletimiz ve tüm İslam alemi için hayırlara vesile olmasını diliyoruz"
Aşure ikramından duydukları memnuniyeti dile getiren Samsunlu vatandaşlar ise bu anlamlı geleneksel etkinlik için Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkürlerini iletti. Ekilen sevgi ve paylaşılan aşurelerle, şehirdeki birlik ve beraberlik bağları bir kez daha güçlendi.
Haber Merkezi