Samsun’da Bilardo Tutkunları Kıyasıya Yarıştı
Paylaş

Samsun’da Bilardo Tutkunları Kıyasıya Yarıştı

Ekleme: 01.06.2025 23:36 Güncelleme: 03.06.2026 17:36
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı 3 Bant Bilardo Turnuvası sona erdi. Dereceye giren sporculara ödülleri takdim edildi.

64 SPORCU MÜCADELE ETTİ

İlkadım Cumabey Germi Billiards Spor Salonunda 64 sporcunun katılımı ile gerçekleştirilen turnuvada ıstakalar şampiyonluk için yarıştı. Birbirinden çekişmeli maçlara sahne olan turnuvada Erhat Yakut birinci, Fatih Aydın ikinci ve Emrullah Can ile Serkan Varol üçüncülüğü paylaştı. 

ÖDÜLLER TAKDİM EDİLDİ

Dereceye giren sporculara ödüllerini Samsun Vali Yardımcısı Mehmet Fikret Çavuş, Bilardo Federasyonu Asbaşkanı Cumabey Germi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Okul Sporları Şube Müdürü İbrahim Irmak ve Satranç Samsun il temsilcisi Sinan Bıyıklı takdim etti.  

 

Haber Merkezi

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.