Samsun’da Sigaraya Karşı Bando Eşliğinde Yürüyüş
Paylaş

Samsun’da Sigaraya Karşı Bando Eşliğinde Yürüyüş

Ekleme: 30.05.2025 14:22 Güncelleme: 03.06.2026 17:35

Samsun'da Dünya Tütünsüz Günü dolayısıyla bando eşliğinde farkındalık yürüyüşü düzenlendi. Sigara içen vatandaşlar, sigarayı bırakma polikliniklerine davet edildi.

Samsun Verem Savaş Dispanseri önünde bir araya gelen sağlık çalışanları, öğrenciler ve vatandaşlar, "Sigarayı bırak, hayatını değiştir" temalı dövizlerle bando takımı eşliğinde yürüyüş yaptı.

AVM bahçesinde kurulan stantta vatandaşlara tütün ürünlerinin zararları hakkında bilgilendirme yapıldı, boy kilo indeksi hesaplandı, ücretsiz karbonmonoksit ölçümü gerçekleştirildi.

İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Hatice Öz, etkinlikte dumansız hava sahasını korumak ve tütünsüz yaşama geçişi teşvik etmeyi amaçladıklarını söyledi. Sigara içenleri sigara bırakma polikliniklerine yönlendirmek ve onları cesaretlendirmek istediklerini anlatan Hatice Öz, "Herkesi sigarayı bırakma polikliniklerimize davet ediyoruz" dedi.

Etkinliğe Canik Kaymakamı Şeref Aydın, İl Sağlık Müdürü Mustafa Uras, Yeşilay Samsun Şube Başkanı Yunus Emre Güneş ile vatandaş katıldı.
 

 

Anadolu Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.