Sivas'ta düzenlenen U-17 Yıldızlar Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası'nda mücadele eden Samsunlu güreşçiler Ahmet Bayram Tok ve Selahattin Efe Demircan, Türkiye ikincisi olarak Milli takım kadrosuna seçildi.
TÜRKİYE 2.'Sİ OLDULAR
Samsunlu güreşçiler Ahmet Bayram Tok ve Selahattin Efe Demircan, Sivas'ta düzenlenen U-17 Yıldızlar Serbest Güreş Türkiye Şampiyonası önemli derece elde etti. Dünya Şampiyonası için seçme niteliği taşıyan organizasyonda Samsunlu sporcular başarılı performans sergiledi.
BAŞARILI PERFORMANS
Şampiyonada Ahmet Bayram Tok 51 kiloda, Selahattin Efe Demircan, 92 kiloda çıktıkları müsabakalarda başarılı performans ortaya koyarak Türkiye ikinciliğini elde etti. Samsunlu iki sporcu elde ettikleri derecelerle U-17 Milli Takımı'na seçilme hakkı kazandı.
Zekai Anıl
