Samsunlu Judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda Çifte Madalya!
Paylaş

Samsunlu Judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda Çifte Madalya!

Ekleme: 23.06.2025 21:33 Güncelleme: 03.06.2026 17:38

Kütahya'da düzenlenen Spor Toto Yıldızlar Judo Türkiye Şampiyonasında ilimizi temsil eden sporcular bir ikincilik birde üçüncülük elde etti.

BİR GÜMÜŞ BİR BRONZ

Türkiye Judo Federasyonu tarafından düzenlenen Spor Toto Yıldızlar Türkiye Şampiyonası, Kütahya'da 66 ilden 1500'ün üzerinde sporcunun katılımıyla gerçekleştirildi. Samsunlu sporculardan Ferhat Falcıoğlu 50 kg’da Türkiye 2.'si olurken, Murathan Eminoğlu ise +73 kg Türkiye üçüncülüğü elde ederek önemli bir başarıya imza attı.  

GSİM’DEN KUTLAMA

Samsun Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada: "21-22 Haziran 2025 tarihleri arasında Kütahya’da yapılan Yıldızlar Türkiye Şampiyonasında Samsunlu sporcularımız, Ferhat Falcıoğlu 50 kg’da Türkiye ikincisi, Murathan Eminoğlu ise +73 kg Türkiye üçüncüsü oldu. Sporcularımızı antrenörlerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz" denildi. 

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.