Samsunspor Teknik Direktörü Markus Gisdol: Aldığımız 1 puan da değerli
Paylaş

Samsunspor Teknik Direktörü Markus Gisdol: Aldığımız 1 puan da değerli

Ekleme: 04.04.2024 23:40 Güncelleme: 01.06.2026 00:46
Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında Samsunspor, Pendikspor ile golsüz berabere kalarak 1 puanı hanesine yazdırdı. Karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Samsunspor Teknik Direktörü Markus Gisdol, maçın zorluğuna vurgu yapara...

Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında Samsunspor, evinde Pendikspor ile 1-1 berabere kaldı.

Karşılaşma sonrasında Samsunspor Teknik Direktörü Markus Gisdol, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Gisdol, galip gelmeleri halinde puan tablosunda rahatlayabileceklerini ancak galip gelemedikleri için üzgün olduklarını ifade etti.

Alınan 1 puanın önemine değinen Gisdol, “Mücadele beklendiği gibi geçti. Zor geçeceğini biliyorduk. Kendi stilimizi ortaya koymakta zorlandık. Uzun toplarla oynadılar. Ön alanda iyi oyuncuları var. 3-4 fırsat yakaladık ama iyi değerlendiremedik. Bunları değerlendiremediğinizde de aldığınız 1 puana mutlu olmanız gerekiyor. Rakip teknik direktörün hakemin performansından mutlu olmasını anlayabiliyorum. Oyuncu değişikliklerini yaparken risk almak istemedik. Aldığımız 1 puanın da iyi olduğunu düşünüyorum. Değişikliği erken yapsak takımın dengesi bozulabilirdi. Süper Lig’de her maç zorlu geçiyor. Her maça farklı hazırlanıyoruz. Bugünkü maçın da zor geçeceğini biliyorduk” dedi.

 

İhlas Haber Ajansı

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.