Samsun 1. Amatör Lig C Grubu’nda sezonu şampiyon tamamlayarak Süper Amatör Lig’e yükselen Sarıcalıspor Kulübü Başkanı Yusuf Özkan, hedeflerinin Çarşamba'yı profesyonel ligde temsil etmek olduğunu söyledi.
MUTLU SONA ULAŞTI
Sezon boyunca 1. Amatör Lig'de sergilediği üstün performansla rakipleriyle arasındaki puan farkını açan yeşil-beyazlılar, ligin tamamlanmasına 2 maç kala mutlu sona ulaştı. Yeni sezonda Süper Amatör Lig'de mücadele etmeye hak kazanan Sarıcalıspor Kulübü Başkanı Yusuf Özkan, başarıda teknik heyet, futbolcular ve taraftarların büyük pay sahibi olduğunu söyledi.
KADRO PLANLAMASI BAŞLIYOR
Başkan Özkan açıklamasının devamında: "Bu sene kuruluşunu gerçekleştirdiğimiz kulübümüz ilk sezonunda Samsun Süper Amatör Lig'e çıktı. Hedefimiz Çarşambamızı profesyonel ligde temsil etmek. Teknik heyetimizi ve oyuncularımızı verdikleri mücadeleden ötürü tebrik ediyorum" dedi. Sarıcalıspor yeni sezon için kadro planlamasına kısa süre içinde başlayacak.
Zekai Anıl
