Wushu İl Birinciliği Atakum’da Tamamlandı
Paylaş

Wushu İl Birinciliği Atakum’da Tamamlandı

Ekleme: 24.04.2025 20:00 Güncelleme: 03.06.2026 17:27

Büyük bir heyecan fırtınasının yaşandığı Wushu Sanda-Tao il birinciliği müsabakaları sona erdi. 85 sporcu dereceye girebilmek için kıyasıya yarıştı.

Atakum Sporcu Fabrikası, Wushu Sanda-Tao il birinciliği heyecanına ev sahipliği yaptı.

85 SPORCU 45 MÜSABAKA

85 sporcu minderde ter dökerken, organizasyonda farklı sıklet ve yaş kategorilerinde 45 müsabaka gerçekleştirildi. Sanda (dövüş) ve Tao (gösteri) kategorilerinde sporcular, yeteneklerini sergileme fırsatı buldu. 

GELENEKSEL SPORLAR

Bu tür etkinliklerin gençlerin disiplinli spor yaşamına adım atmasında önemli bir rol oynadığını ifade edilirken, Samsun Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada ise Wushu gibi geleneksel sporların tanıtımına ve yaygınlaştırılmasına yönelik çalışmaların devam edeceği ifade edildi.

 

Zekai Anıl

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.