Paylaş

Sessizlik!

Ekleme: 27.06.2026 22:03 Güncelleme: 27.06.2026 22:04

Samsunspor transferde şu ana kadar sesi çıkmayan kulüplerden biri.Bunu nasıl mı yorumlamak gerekiyor?Ya kulüp transferde sessiz ve derinden gidiyor.Ya, basına ser verilip sır verilmiyor.Ya da; transferde istediğimiz oyuncularla anlaşamıyoruz.***Beş oyuncuyla görüşüldüğünü fakat henüz netlik kazanan bir transferin olmadığı kulüp tarafından açıklanmıştı.Fuat Çapa ise yaptığı açıklamada ‘öyle milyon dolarlar verip oyuncu alamayız’ açıklamasını yaptı.Samsunspor taraftarının dediği gibi ‘yine çer çöp...

Samsunspor transferde şu ana kadar sesi çıkmayan kulüplerden biri.
Bunu nasıl mı yorumlamak gerekiyor?
Ya kulüp transferde sessiz ve derinden gidiyor.
Ya, basına ser verilip sır verilmiyor.
Ya da; transferde istediğimiz oyuncularla anlaşamıyoruz.
***
Beş oyuncuyla görüşüldüğünü fakat henüz netlik kazanan bir transferin olmadığı kulüp tarafından açıklanmıştı.
Fuat Çapa ise yaptığı açıklamada ‘öyle milyon dolarlar verip oyuncu alamayız’ açıklamasını yaptı.
Samsunspor taraftarının dediği gibi ‘yine çer çöp oyuncuları mı izleyeceğiz?’
Valla dünya kupasında yıldızı parlayan oyunculara yanaşmak el yakıyor.
Öyle kolay değil.
***
Ortada bir realite var; taraftar transfer bekliyor.
Her gün gazete sayfalarında transfer haberi okunuyor.
Fakat; henüz açıklanan iki transferden başkası yok.
Bir sessizlik hakim!
İyi mi kötü mü?
Anlayamadım…
Bunu zaman gösterecek.
***
Bugüne kadar en az üç beş oyuncuyla görüşülmüş ve sözü alınmış olması gerekirdi.
Transfer komitesi ne yapıyor?
Daha doğrusu ne yapmak istiyor?
Öyle piyasada üç kuruşa beş köfte yok!
Ucuz etin yahnisi olmazmış.
Samsunspor posttan yağ çıkarmaya çalışıyorsa; işimiz zor.
Zira bu sezon zor bir sezon olacağını hatırlatmak isterim.
***
Konuşunca mangalda kül bırakmayanları transferde paraya kıyarak görmek istiyor büyük Samsunspor taraftarları.
Kimsenin elini cebine sokacağı yok.
Başkan da bu konuda her zamanki gibi yalnız adam!
Transferde de oyuncular el yakıyor.
Kimseye yanaşılmıyor.
Samsunspor’un bu sezon yapacağı transferler çok önemli.
Kılı kırk yarıp öyle transfer yapılmalı.
Transfer yaptık demek için asla transfer yapılmamalı.
Samsunspor kaliteli en az üç oyuncuyu takıma motive etmeli.
Yoksa; bu sezon geçen sezonlara benzemez.
‘Ayağımızı yorgana göre uzatacağız!’ derken; korkulu rüya görmemek için de usta ayakları almalı Samsunspor!
Yoksa; biz ne yaptık ve nerede yanlış yaptık dersiniz!
O zaman da eyvah kar etmez…
Şimdiden uyarayım dedim.
Testi kırılınca akıl veren sonra çok çıkacaktır.
Biz testi kırılınca yazan, bulanık suda balık avlamak isteyen, puslu havayı sevenlerden hiç olmadık.
Bilmem anladınız mı?
***
Asla yalnız değilsin Samsunspor!

1 Yorum

S
Süleyman İslamoğlu 53 dakika önce

İkidebir Samsunspor‘u satacağını söylüyor. Akıllı bir adam çıksa da bunu çalımından kurtulsak. Süper Lig‘i bize zehir etti. Hasbi Menteşeoğlu’nun kemikleri sızlıyor. Kılı bile olamaz.

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.